GÜNDEM

Zonguldak’a 21 doktor ataması yapıldı

AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt Zonguldak’a 21 doktor ataması yapıldığını açıkladı.

Abone Ol

AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt’un doktor ataması ile ilgili yaptığı açıklama şöyle: “Sağlık Bakanlığı'mız tarafından 129. Dönem "Devlet Hizmet Yükümlülüğü" (DHY) kapsamında, Zonguldak’ımıza 18 Uzman Tabip, 3 Tabip olmak üzere toplam 21 Tabip kadrosu tahsis edilmiştir.

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanımız Sayın Kemal Memişoğlu’na hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyor, memleketimize ve kıymetli hemşehrilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum”

{ “vars”: { “account”: “G-PS7CWR0GE0” }, “triggers”: { “defaultPageview”: { “on”: “visible”, “request”: “pageview”, “vars”: { “title”: “Name of the Article” } }, “clickOnHeader”: { “on”: “click”, “selector”: “#header”, “request”: “event”, “vars”: { “eventCategory”: “examples”, “eventAction”: “clicked-header” } } } }