İstanbul Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ile gerçekleştirilen görüşmelerin olumlu sonuçlanmasıyla yer tahsisi tamamlanmış olup, bölgede sosyal tesis kurulmasına yönelik çalışmalar Devrek Belediyesi ve ZONDEF Başkanı Ziya Öncan ile birlikte başlatıldı.

Hayata geçirilecek bu önemli proje sayesinde İstanbul’da yaşayan Devreklilerin sosyal, kültürel ve dayanışma faaliyetlerini daha güçlü bir şekilde sürdürebilecek, memleketleriyle olan bağlarını daha da pekiştirecek.

DEVREK BELEDİYESİ’DEN TEŞEKKÜR

GMİS taban delege seçimleri tamamlanıyor
GMİS taban delege seçimleri tamamlanıyor
İçeriği Görüntüle

Devrek Belediyesi’nden yapılan açıklama şöyle: “Devrek adına büyük önem taşıyan bu değerli kazanımın sağlanmasında başta Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyor, tahsis edilen alanın hemşehrilerimize ve ilçemize hayırlı olmasını diliyoruz”

731079788 4439075983023902 8138187895890338444 N