Bozulan yolun hem araçlar hem de yayalar için ciddi risk oluşturduğunu belirten vatandaşlar, “Vergimizi ödüyoruz ama hizmet alamıyoruz. Bu yolun hali ihmalkârlık değil, açıkça vurdumduymazlıktır. Kazalar an meselesi! Bahaneler değil, hizmet istiyoruz!” diyerek seslerini yükseltti.
Mahalle sakinleri, Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem’i göreve davet ederek yolun acilen onarılmasını istedi.
“Güvenli yollar bir lütuf değil, temel bir haktır. İhmal edilen her yol, bir gün bir can alabilir!” sözleriyle tepkilerini dile getiren vatandaşlar, belediyeden çözüm bekliyor.




