GÜNDEM

Sosyal tesisler törenle hizmete girdi

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu, Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya ve ilçe protokolünün katılımlarıyla Çaycuma ilçesine bağlı Perşembe Beldesi Şeyhler Köyü’nde yapımı tamamlanan Sosyal Tesislerin açılış programı gerçekleştirildi.

Abone Ol

Açılış töreninde, bölge halkının sosyal ve kültürel yaşamına katkı sunması hedeflenen tesislerin hayırlı olması temennisinde bulunularak emeği geçen kişi ve kurumlara teşekkür edildi.

Program kapsamında ayrıca Çaycuma Halk Eğitimi Merkezi tarafından yıl boyunca düzenlenen kurslarda kursiyerler tarafından hazırlanan eserlerin yer aldığı Yıl Sonu Sergisi de ziyaret edildi.

{ “vars”: { “account”: “G-PS7CWR0GE0” }, “triggers”: { “defaultPageview”: { “on”: “visible”, “request”: “pageview”, “vars”: { “title”: “Name of the Article” } }, “clickOnHeader”: { “on”: “click”, “selector”: “#header”, “request”: “event”, “vars”: { “eventCategory”: “examples”, “eventAction”: “clicked-header” } } } }