Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce, Cuma hutbesinde Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü anan Zonguldak İl Müftü Yardımcısına sosyal medya hesabından teşekkür etti. 

Öte yandan, Zonguldak İl Müftü Yardımcısına teşekkür eden İnce, Diyanet işleri Başkanı Ali Erbaş'a Atatürk'ü anmamasından dolayı sert tepki gösterdi.

Zonguldak’ta güvenlik zirvesi: NATO öncesi tedbirler masada
Zonguldak’ta güvenlik zirvesi: NATO öncesi tedbirler masada
İçeriği Görüntüle

İnce'nin paylaşımı şu şekilde; "Aramızdan ayrılışının yıl dönümünde ülkemizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü anmayan Diyanet İşleri Başkanı, senden bunun hesabını soracağım!

Ayrıca bugün Cuma hutbesinde Atatürk'ü anan Zonguldak İl Müftü Yardımcısı ve Hacı Nimet Özden Cami imamına saygılarımı sunuyorum. Cumhuriyetimizin sizin gibi yürekli imamlara ihtiyacı var."