Zonguldak’ın Kozlu sahilinde denize girmek isteyen vatandaşlar, sahili yoğun şekilde kullanan olta balıkçılarından dolayı denize giremediklerini belirtti.
Z HABER'e sosyal medyadan ulaşan vatandaşlar, “Her yerde balık tutuyorlar, denize giremiyoruz. Böyle bir sahil olamaz” diyerek tepkilerini dile getirdi. Balıkçıların sahil boyunca yoğun şekilde yer kaplaması nedeniyle denize girmenin neredeyse imkânsız hale geldiğini belirten vatandaşlar, yetkililere çağrıda bulundu.
Bölge halkı, sahilin hem balıkçılar hem de denize girmek isteyenler için düzenlenmesi gerektiğini vurgularken, sorunun çözülmesi için acil önlem alınmasını talep ediyor.




