Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi'nin İlk yarısının son hafta maçında temsilcimiz Kdz. Ereğli Belediyespor, kendi saha ve seyircisi önünde Amedspor ile karşılaştı.

Zonguldak’ta güvenlik zirvesi: NATO öncesi tedbirler masada
Zonguldak’ta güvenlik zirvesi: NATO öncesi tedbirler masada
İçeriği Görüntüle

Şehit Vefa Karakurdu Stadı'nda saat 11.00’de başlayan ve kıran kırana geçen müsabakada da karşılıklı atılan 2'şer golle maç 2-2 berabere bitti.

Temsilcimiz aldığı bu beraberlik sonrasında 13 olan puanını 14'e yükseltirken, Amedspor'da 15 olan puanını 16'ya çıkardı. İki takımda böylelikle ilk yarıyı bu puanlarla tamamlamış oldu.