Zonguldak’ın Çaycuma ilçesinde Organize Sanayi Bölgesi'nde (OSB) faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında çalışan çok sayıda işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İddiaya göre, işçiler mesai sonrası kusma, ishal ve yüksek ateş şikayetleriyle Çaycuma Devlet Hastanesi acil servisine başvurdu. Şikayetlerin ardından hastanede yoğunluk oluşurken, işçilerin fabrika içerisindeki sudan ya da tüketilen yemekten zehirlenmiş olabileceği ihtimali üzerinde duruluyor.

Türk-Alman Enerji Forumu toplantısında Zonguldak’ı Metin Demir temsil etti
Türk-Alman Enerji Forumu toplantısında Zonguldak’ı Metin Demir temsil etti
İçeriği Görüntüle

Olayla ilgili sağlık ekipleri ve yetkililer tarafından inceleme başlatıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu, bazılarının ise müşahede altında tutulduğu öğrenildi.

Zehirlenmenin kesin nedeni, alınan numunelerin incelenmesinin ardından netlik kazanacak.