Kurban Bayramı’nın sona ermesiyle birlikte Karadeniz Ereğli Devlet Hastanesi acilinde yoğunluk yaşanıyor.Sabahın erken saatlerinden itibaren acil servislerde uzun kuyruklar oluştu.

Vatandaşlar ise uzun bekleme sürelerinden şikâyet ederken, sağlık çalışanlarının özverili çabaları dikkat çekti. Hastane yönetimi, yoğunluğun birkaç gün içinde normale dönmesini beklediklerini ifade etti.

Whatsapp Image 2026 05 31 At 13.43.17Whatsapp Image 2026 05 31 At 13.43.18Whatsapp Image 2026 05 31 At 13.43.19Whatsapp Image 2026 05 31 At 13.43.19 (1)

Önder: Ereğli Belediyespor, sahipsiz bırakılmamalı!
Önder: Ereğli Belediyespor, sahipsiz bırakılmamalı!
İçeriği Görüntüle