Kilimli Belediye Başkanı Kamil Altun,  Kilimli Belediyespor Yönetim Kurulu üyeleri ile bir araya gelerek, yeni futbol sezonunun hayırlı olmasını diledi.

Transfer sezonu açıldı. Zonguldakspor ve Ereğli neler yapacak?
Transfer sezonu açıldı. Zonguldakspor ve Ereğli neler yapacak?
İçeriği Görüntüle

Altun, ziyaret sonrası sosyal medya hesabından paylaşım yaparak şu ifadeleri kullandı; "Yeni futbol sezonunun hepimize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum. Değerli yönetim kurulu üyelerimize teşekkür ediyorum."