GÜNDEM

Tıp Fakültesi Hastanesi’nde 14 Ölüm

Prof. Dr. Şenay Özdolap önemli açıklamalarda bulundu.

Abone Ol

Koronavirüs sürecinde pandemi hastanesi ve test merkezi olan Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü ve hastanenin Başhekimi Prof. Dr. Şenay Özdolap hasta istatisklerini açıklarken ölümler hakkında da bilgi verdi. Buna  göre 29 Mart – 29 Nisan arasında tedavi görenlerden 14 vatandaşımız yaşamını yitirdi. Zonguldak genelindeki toplam ölüm vaka sayısı ise 55 oldu.

{ “vars”: { “account”: “G-PS7CWR0GE0” }, “triggers”: { “defaultPageview”: { “on”: “visible”, “request”: “pageview”, “vars”: { “title”: “Name of the Article” } }, “clickOnHeader”: { “on”: “click”, “selector”: “#header”, “request”: “event”, “vars”: { “eventCategory”: “examples”, “eventAction”: “clicked-header” } } } }