Meşrutiyet Mahallesi sakinlerinden Atatürk Devlet Hastanesi Personeli Taner Kabasakal, 31 Mart 2024 seçimleri öncesi adaylık açıklamasında mahallesi için çalışmalara başladığını duyurdu.

Taner Kabasakal yaptığı açıklamasında “Uzun yıllardır Atatürk Devlet Hastanesinde çalışmaktayım. 2024 yılı 31 Mart’ında yapılacak olan muhtarlık seçimleri öncesinde Meşrutiyet Mahallesi için muhtar adaylığımı açıklıyorum. Mahallem için çalışmalarıma başlayacağım. Şimdiden her muhtar adayına çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi.

Zonguldaklı kadınlardan kurtuluş yıl dönümünde darbuka şov
Zonguldaklı kadınlardan kurtuluş yıl dönümünde darbuka şov
İçeriği Görüntüle

Taner Kabasakal’ın ihtiyar heyetinde hastanenin sevilen simalarından Mehmet Karaman’ın da olması dikkat çekti.