Zonguldak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Badminton Takımı antrenörü Yalçın Yılmaz’ın sporcusu Rüzgar Zülfikar, çift erkekler kategorisinde turnuvayı ikinci sırada tamamlayarak gümüş madalya kazandı.
Uluslararası arenada elde edilen bu başarı, hem Zonguldak’ta hem de Türk badminton camiasında büyük sevinçle karşılandı. Milli takım adına mücadele eden genç sporcu, ülkemize ve Zonguldak’a uluslararası düzeyde madalya kazandırmanın gururunu yaşadı.
Zonguldak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Badminton Takımı tarafından yapılan açıklamada, bu önemli başarıda emeği bulunan antrenör Yalçın Yılmaz ve sporcu Rüzgar Zülfikar’ı tebrik edilerek başarılarının devamı dilendi.
Açıklamada ayrıca, sporculara ve takıma destek veren Zonguldak Gençlik ve Spor İl Müdürü Halil Hacı başta olmak üzere kurum amirlerine, Kilimli Belediye Başkanı Kamil Altun’a, sporcuların ailelerine, çiftler kategorisindeki partnerine ve antrenörü Mustafa Danacı’ya teşekkür edildi.
Sırbistan’da kazanılan gümüş madalya, Zonguldak badmintonunun uluslararası alandaki yükselişini bir kez daha gözler önüne serdi.





