Zonguldak’ta hava sıcaklığının 22 dereceye yükselmesinin ardından vatandaşlar kendilerini sahile attılar.

Zonguldak Belediyesi duyurdu. Halk otobüsü biniş kartları dağıtılıyor.
Zonguldak Belediyesi duyurdu. Halk otobüsü biniş kartları dağıtılıyor.
İçeriği Görüntüle

Vatandaşlar sıcak havanın tadını güneşlenerek ve yürüyüş yaparak geçirdi. Hava sıcaklığının önümüzde ki günlerde artarak devam etmesi bekleniyor.