Bartın İl Özel İdaresi Personel Anonim Şirketi, yeni personel alımı yapılacağını duyuruldu. 13 farklı pozisyonda 28 kişi olarak yapılacak alımlar 11 Kasım 2024 tarihinde başladı, 15 Kasım 2024 tarihinde sona erecek.

Başvuru yapacak adaylarda aranan genel niteliklerde belli oldu. Başvuruda bulunanlarda aranacak nitelikler arasında; Türkiye Cumhuriyeti (TC) vatandaşı olmak, en az ilkokuldan mezun olmak, 1 Ocak 1984 - 31 Aralık 2002 yılları arasında doğmuş olmak, Bartın ilinde ikamet ediyor olmak. Askerlik hizmetini bitirmiş olmak gibi şartlar yer almakta.

Başvuru yapacak olan adaylar, başvurularını 11 Kasım ile 15 Kasım 2024 tarihleri arasında Bartın'ın İl Özel İdaresi Hizmet Binası'na şahsen yapabilecek. Başvuru sırasında istenen belgeler yanlarında olacak.

Personel Alımı Başvurusunda İstenen Evraklar Neler?

·         Başvuru dilekçesi,

·         Diploma,

·         SGK hizmet dökümü belgesi,

·         Kimlik fotokopisi,

·         Fotoğraf,

·         Adli sicil kaydı,

·         Askerlik ilişiği yoktur belgesi,

BEUN öğrencisi Emirhan Akgümüş saldırıya uğradı! Nerede adalet? BEUN öğrencisi Emirhan Akgümüş saldırıya uğradı! Nerede adalet?

·         İkametgâh yerleşim yeri belgesi,

·         Aile nüfus kayıt örneği,

·         Taahhütname.

İl Özel İdaresi personel alımı başvuru Kılavuzu için tıklayınız.

Editör: Tuğçe Atalar