Bursa Uludağ Üniversitesi, 142 sözleşmeli personel alacak. Son başvuru tarihinin 14 Mart 2025 olduğu belirtildi.

İŞTE DETAYLAR:

“Üniversitemiz merkez ve bağlı birimlerinde istihdam edilmek ve giderleri özel bütçeden karşılanmak üzere 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi ile 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar" uyarınca yazılı ve sözlü sınav yapılmaksızın genel şartlar ile pozisyonla ilgili aranan özel şartları ilanın ilk başvuru tarihi itibarıyla taşıyanlar arasından 2024 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) (B) grubu puanı esas alınarak sıralama yapılmak suretiyle Tablo-1'de belirtilen ünvanlarda, 142 (yüz kırk iki) personel alımı yapılacaktır.

Başvurular e-Devlet Kapısı üzerinden "Bursa Uludağ Üniversitesi-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım" hizmeti veya "Kariyer Kapısı" (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) internet adresi üzerinden online olarak yapılacaktır. 28 Şubat 2025 Cuma günü mesai başlangıç saati itibarıyla (08.00) başlayacak olan başvurular 14 Mart 2025 Cuma günü mesai bitimiyle (17.00) tamamlanacaktır. Söz konusu uygulama dışında şahsen, posta veya diğer yollarla yapılan hiçbir başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.

Başvuru işleminin süresi içerisinde hatasız ve eksiksiz olarak yapılmasından, istenilen belgelerin süresi içerisinde sisteme yüklenmesinden ve belgelerde vermiş oldukları beyanlardan adaylar sorumludur. Bu hususlara riayet etmeyen adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.

657 sayılı Kanunun 4/B maddesinin ".Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri halinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler." hükmü uyarınca 4/B sözleşmeli personel olarak çalışmakta iken görevinden ayrılanlar ayrılış tarihinden itibaren 1 (bir) yıl süre geçmeden başvuruda bulunamazlar. Bu hükme uygun olmayanlar atanmaya hak kazansalar dahi atamaları yapılmayacaktır.

Adaylar sadece bir ilan koduna başvuru yapabilecektir. Süresinde yapılmayan veya sistemde meydana gelen aksamalar sebebiyle geç yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Bu sebeple adayların başvuru işleminin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmeleri önem arz etmektedir.

KPSS'de yüksek puan almak, ilanda yer alan sözleşmeli pozisyona yerleştirmede tek başına hak kazandırmayacak, pozisyon için belirtilen genel ve özel şartlara sahip olmayan adaylar değerlendirmeye alınmayacaktır.

Yapılan sıralamada adayların KPSS puanlarının eşit olması halinde mezuniyet notu yüksek olana, bunların da eşit olması halinde mezuniyet tarihi önce olana öncelik verilecektir.

Asıl aday pozisyon sayısının üç katı kadar yedek aday belirlenecektir. Asıl olarak yerleşen adaylardan feragat eden, sıralamaya girip yerleşme hakkı kazananlardan istenen belgeleri süresi içerisinde teslim etmeyen, belgelerde başvuru şartlarını sağlamadığı tespit edilen vb. adayların yerine ilanda belirtilen tarih aralıklarında yedek adaylardan yerleştirme yapılacaktır. Asıl aday olarak sözleşme yapmaya hak kazananların on beş gün içerisinde istenen evrakları Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı İdari Personel Şube Müdürlüğüne şahsen teslim etmesi gerekmektedir. İş bu sürede müracaat etmeyen adayların yerlerine Üniversitemiz web adresinden açıklanan başvuru sonuçları listesinden sırayla devam edilmek, beş iş gününden fazla olmamak ve üç dönemi geçmemek kaydıyla yedek adaylara çağrı yapılacaktır.

Deniz Yavuzyılmaz; "Tarih 19 Mart Darbesini utançla yazacak" Deniz Yavuzyılmaz; "Tarih 19 Mart Darbesini utançla yazacak"

Aranılan niteliklere ve atamaya ilişkin tüm belgeler, sonuçların açıklanmasını müteakip yerleştirilen adaylardan istenecektir. Yerleştirmeye hak kazanan tüm adayların talep edilen evrakları Üniversitemiz web sayfasında belirtilen süre içerisinde şahsen teslim etmesi zorunludur (e-Devlet'ten barkodlu belge oluşturularak alınacak belgelerin başvuru tarihleri içerisinde alınmış, diğerlerinin ise asıllarının veya noter ya da resmi kurumlarca onaylanmış suretlerinin ibraz edilmesi gerekmektedir).

Yerleştirmeye hak kazanan adaylar için çalıştırılacağı birime göre "güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması" ya da "arşiv araştırması" yaptırılacak olup sonucun olumlu olması halinde adaylarla sözleşme yapılacaktır.

Gerçeğe aykırı belge verenler, ilanda belirtilen şartları taşımayan ya da yanlış beyanda bulundukları sonradan tespit edilenler hakkında yasal işlem yapılacak, sözleşmeleri yapılmış ise 1 (bir) ay içerisinde sözleşmeleri feshedilecek, Üniversite tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile tazmin edilecektir.

Üniversitemiz Rektörlüğü ihtiyaca bağlı olarak eğitim-öğretimin yapıldığı tüm ilçe yerleşkelerine kurum içi görevlendirme yapma hakkına sahiptir. Üniversitemiz ilanın herhangi bir aşamasında iptal ve/veya değişiklik yapma hakkına sahiptir. İş bu ilana başvuruda bulunan adaylar ilanda belirtilen hükümleri peşinen kabul etmiş sayılacaktır. İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri uygulanır.

Alıma ilişkin tüm duyurular https://www.uludag.edu.tr/ internet adresinden yayımlanacaktır. Ayrıca adaylar başvurularına ilişkin tüm bilgilere Kariyer Kapısı Platformu üzerinden de ulaşabileceklerdir.”

Editör: Şeyma Kaya