Türkiye Belediyeler Birliği ile Japonya Uluslararası İş Birliği Ajansı arasında imzalanan proje kapsamında, 29 Eylül – 4 Ekim 2025 tarihleri arasında Japonya’ya çalışma ziyareti gerçekleştirilecek.

İncivez lağım kokuyor!
İncivez lağım kokuyor!
İçeriği Görüntüle

HEYET 28 EYLÜL GÜNÜ JAPONYA'YA GİDİYOR

Türkiye Belediyeler Birliği'nin 13 encümen üyesinden biri olan Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem'de Japonya’ya gidecek heyette yer alacak.