Bakan Vedat Işıkhan bir dizi ziyarette bulunmak amacı ile Zonguldak’a geldi. Bakan Vedat Işıkhan Zonguldak’taki ziyaretlerinin ardından Türkiye Taşkömürü Kurumu Armutçuk Müessesesi’ne giderek maden işçileri ile buluşacak. Bakan Vedat Işıkhan ve protokol üyelerinin geçtiğimiz gün göçük meydana gelen maden ocağına ineceği ve maden işçilerinin sorun ve taleplerini yerinde dinleyeceği öğrenildi.

Transfer sezonu açıldı. Zonguldakspor ve Ereğli neler yapacak?
Transfer sezonu açıldı. Zonguldakspor ve Ereğli neler yapacak?
İçeriği Görüntüle