Türkiye’nin perakende mağazacılık sektörünün öncü kuruluşları arasında yer alan A101, farklı kadrolarda istihdam edilmek üzere personel alımı yapacağını duyurdu. Yapılacak alımlarla ilgili detaylar belli oldu.
A101, bir kariyer sitesi üzerinden 48 ilan yayımladı. Yayımlanan ilanlarla ilgili Genel Başvuru kapsamında alım yapılacak şehirler ve şartları şu şekilde belirtildi:

Ankara, Trabzon, İstanbul, Aydın, Zonguldak, Adana, Sakarya, Gaziantep, Van, Tokat, Samsun, Aksaray, Diyarbakır, Balıkesir, İzmir, Konya, Hatay, Kastamonu, İstanbul, Şanlıurfa, Malatya, Eskişehir, Burdur, İzmir, Kayseri, Mersin, Lüleburgaz, Tekirdağ, Antalya, Denizli, Giresun, Erzurum, Kocaeli illerine Genel Başvuru şeklinde alım yapılacaktır.

Başvuru Şartları Nelerdir?

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

En az lise mezunu,

Vardiyalı çalışma saatlerine ayak uydurabilen,

İnsan ilişkilerinde başarılı, dikkatli, takım çalışmasına yatkın,

Aktif, dinamik, sonuç odaklı çalışabilen,

Müşteri ve hizmet odaklı bir anlayışa sahip,

Askerlik hizmetini tamamlamış,

Alım yapılacak şehirde ikamet etme şartları aranmaktadır.

Editör: TE Bilişim